Modelrockets.NL - Launch Group Logo Modelrockets.NL - Launch Group, raketten en raketten!

Onderwerpen     Onderwerp Toevoegen     Zoeken
VraagProbleem:
Strijk-,spanfolie

Eerste onderwerp Vorig onderwerp 20 van 149 Volgend onderwerp Laatste onderwerp
Geplaatst door: Anton Keulers op 10-08-14 09:45
Hallo,

Heeft iemand ervaring met strijk-,spanfolie als afwerking voor raketten.

Groeten,

Anton
Strijkfolie | Reactie van: Jort op 17-08-14 19:17
In oktober 2011 een stuk folie gekocht en om een driehoekige raket gespannen. Hoe ik dit heb gedaan weet ik niet meer zeker. Volgens mij met een strijkbout eromheen gestreken. De binnenkant/achterzijde kleeft namelijk als het warm wordt.
Je kunt het ook prima om een geraamte spannen en dan met een föhn fixeren. Op fora voor RC vliegtuigen is hierover voldoende te vinden. Van mijn proef was dit het resultaat:

http://84.30.209.4/MyWeb/public/
folie | Reactie van: danny op 21-08-14 10:48
Hi Anton, ik heb het nog nooit gebruikt, wil het wel binnenkort proberen, ik kwam dit tegen: http://solutions.3mnederland.nl/wps/portal/3M/nl_NL/3MGraphics/GraphicSolutions/Products/Catalogue/?N=5799&rt=c3
gr Dan
 
Kopieer tekst of een link, na selecteren, eenvoudig met CTRL+C of de rechter muisknop

Top

Voeg je reactie toe    
Naam: (max. 25 tekens) *
E-mail: (max. 35 tekens) *
Titel: (max. 50 tekens) *
* = Verplichte velden. Let op: Gebruik een geldig mailadres met @-symbool.
Plaats een Smiley door op onderstaande plaatjes te
klikken, er wordt dan automatisch code ingevoegd.

vrolijk vrolijk/knipoog vrolijk schaterlach droef zeer droef boos verbaasd zich afvragend geschrokken cool man! bedenkingen afkeur ikhoudmijnmond thumbs-up   thumbs-down   raket   raketcrash
Smileys worden onderaan je tekst geplaatst. Je kunt desgewenst knippen en verplaatsen.
HTML niet toegestaan. Lege regels worden toegevoegd door een Enter in te geven.
Let op: apostrof ( ' ) wordt niet geaccepteerd.

Je reactie: *
Lees je tekst vóór het toevoegen nog even goed door!
Breng, zo nodig, eerst wijzigingen aan.