ModelRockets.NL - Model Rockets Launch Group (MRLG), Logo en Modelbouw Raketten

Onderwerpen     Onderwerp Toevoegen     Zoeken
VraagProbleem:
Neuskegel verzwaren?

Eerste onderwerp Vorig onderwerp 18 van 151 Volgend onderwerp Laatste onderwerp
Geplaatst door: Henk op 06-11-14 19:59
Mag je de neuskegel verzwaren met lood aan de binnen zijde om mijn big daddy xxl stabiel te krijgen moet ik
150 gram in de neus zien te krijgen .
Henk | Reactie van: henk op 06-11-14 20:25
Ik heb er een clustermodel van gemaakt .test gedaan met 4 x18 D9 en 1 x D12 waardoor het gewicht wel heel erg naar achteren word verplaats vandaar het instabiele.
Henk | Reactie van: Henk op 06-11-14 20:58
Ga eerst met een combinatie van kit en schiethars wat gewicht toevoegen en dan nog maar eens slingeren
Een ieder geval 2 goede tips waar ik wat mee kan . Ik heb 50 cm aan het model toegevoegd waardoor de totale lengte 1 meter is Nu is het totale gewicht inclusief 5 motoren met die 150 gram aan extra gewicht uitkomt op 800 gram
henk | Reactie van: henk op 08-11-14 13:28
Nou ik ben aan het fietsen geslagen met 15 km blijft hij recht hangen met rennen het zelfde resultaat, slingeren heb ik maar twee rondjes gedaan (word snel duizelig haha) blijft hij ook redelijk recht moeilijk te bepalen.
Wel zit er 100 gram kit in met als resultaat
dat de neuskegel 180 gram weegt.
Maar voor een model van in totaal 600 gram met alles er op een aan lijkt mijn dat kunnen
Nu hopen op een dag met wat minder wind en dan maar eens lanceren .

Kopieer tekst of een link, na selecteren, eenvoudig met CTRL+C of de rechter muisknop

Voeg je reactie toe    
Naam: (max. 25 tekens) *
E-mail: (max. 35 tekens) *
Titel: (max. 50 tekens) *
* = Verplichte velden. Let op: Gebruik een geldig mailadres met @-symbool.
Plaats een Smiley door op onderstaande plaatjes te
klikken, er wordt dan automatisch code ingevoegd.

vrolijk vrolijk/knipoog vrolijk schaterlach droef zeer droef boos verbaasd zich afvragend geschrokken cool man! bedenkingen afkeur ikhoudmijnmond thumbs-up   thumbs-down   raket   raketcrash
Smileys worden onderaan je tekst geplaatst. Je kunt desgewenst knippen en verplaatsen.
HTML niet toegestaan. Lege regels worden toegevoegd door een Enter in te geven.
Let op: apostrof ( ' ) wordt niet geaccepteerd.

Je reactie: *
Lees je tekst vóór het toevoegen nog even goed door!
Breng, zo nodig, eerst wijzigingen aan.