ModelRockets.NL - Model Rockets Launch Group (MRLG), Logo en Modelbouw Raketten

Onderwerpen     Onderwerp Toevoegen     Zoeken
BouwBlog:
4x cluster dual deployment

Eerste onderwerp Vorig onderwerp 39 van 49 Volgend onderwerp Laatste onderwerp
Geplaatst door: Anton Keulers op 24-06-15 10:23
Hallo allemaal,

Ben weer terug aan het bouwen!
Toen ik gisteren in mijn raketkast aan het kijken was, viel het me op hoeveel ik nog heb liggen. Er ligt bvb. al een jaar een 50 mm rompbuis en neuskegel tijd om daar eens iets mee te doen.

Ik wil er een 3 of 4 cluster model van maken. Met c motoren. In de neuskegel komt een keychain camera te liggen omdat die perfect in een 50 mm kegel past. Over de dual deployment ben ik nog aan het nadenken. Frédéric is bezig met een bordje dat een gyro, accelerometer en druksensor bevat. Misschien gaan we dat gebruiken voor een nieuwe timer met 2 kanalen, maar we moeten eerst nog eens uitzoeken wat we precies gaan doen. We hebben ook gezien dat de mosfets die we altijd gebruiken niet meer te sampelen zijn bij texas instruments dus daar moeten we een alternatief voor zoeken...

Anton
Status clustermodel? | Reactie van: Modelraketten.NL op 21-07-15 11:59
Hoi Anton,
Hoe staat je project er voor zich afvragend

Groet,

KJ
vrolijk

Kopieer tekst of een link, na selecteren, eenvoudig met CTRL+C of de rechter muisknop

Voeg je reactie toe    
Naam: (max. 25 tekens) *
E-mail: (max. 35 tekens) *
Titel: (max. 50 tekens) *
* = Verplichte velden. Let op: Gebruik een geldig mailadres met @-symbool.
Plaats een Smiley door op onderstaande plaatjes te
klikken, er wordt dan automatisch code ingevoegd.

vrolijk vrolijk/knipoog vrolijk schaterlach droef zeer droef boos verbaasd zich afvragend geschrokken cool man! bedenkingen afkeur ikhoudmijnmond thumbs-up   thumbs-down   raket   raketcrash
Smileys worden onderaan je tekst geplaatst. Je kunt desgewenst knippen en verplaatsen.
HTML niet toegestaan. Lege regels worden toegevoegd door een Enter in te geven.
Let op: apostrof ( ' ) wordt niet geaccepteerd.

Je reactie: *
Lees je tekst vóór het toevoegen nog even goed door!
Breng, zo nodig, eerst wijzigingen aan.